11. juuli 2016

6.07-11.07.16 I Ratastel maja, shoping ja pappkastid

6. juuli 

Kuna Rona ja Frank tahavad kolida, siis on nad juba ammu maju internetist vaadanud. Laupäevaks oli maakleriga aeg kokku lepitud, et minna teatud maju vaatama. Enne seda tahtis aga Rona majade ümbruskonna ja downtowniga tutvust teha ja seega sõitsimegi tol päeval erinevates linnades ringi.

Walled lake nimelises järve ääres tegime väikse peatuse, käisime isegi jalgupidi vees ja istusime liival. Minu jaoks oli ranna asukoht natukene naljakas - kohe sõidutee ääres.

Kodus tegi Rona pizzat ja õhtul vaatasime telekat.

Keegi kunagi küsis minult, et mis need kütusehinnad siin on, ma ei osanud siis öelda. Nüüd tegin pildi, kui maju vaatamas käisime. Meil siin Bellevilles pidi paar senti odavam olema. Ja ärge siis unustage, et see hind on dollarites ;)


Maja sõitis ka koos meiega. See oli nii naljakas, sest esimest korda nägin ma seda maja nii, et me olime ristmikul punase tule taga ja järsku viuh sõitis maja koos teiste autodega nagu nii muuseas mööda :D Oleks ma varem märganud, siis oleks hea pildi saanud.


Selle pildi tegin auto juures, ehk siis saate veidi aimu, kui lähedal rand oli


7. juuli


Ärkasin selle peale üles, et Jenny hakkas järsku telefoni rääkima ,,Halloo mama!'' või midagi sellist. Nimelt sai ta meilile teate, et on ülikooli vastu võetud ja siis tahtis sellest kohe teistele teada anda.

Hommikul kohe läksime ka trenni. Zumba trenn oli, aga selle treeneri stiil meile mõlemale Ronaga ei sobinud, õnneks tuli Heidi (teine zumba treener) poole trenni pealt ka meie sekka ning mõne tantsu tegi ise. Trenni lõpuks oli nii hea olla, sest alguses on ikka veidi selline enesekontroll jms, aga lõpuks oli nii savi ja lihtsalt sheikisid.

Basseini äärde me väga kauaks ei läinud, sest tahtsime jalgpallimänguks koju jõuda. Kahjuks valmistas Saksamaa pettumuse - seda ma küll oodata ei osanud.

Õhtusöögiks grillis Frank burgereid. Pärast olime niisama õues, ma näiteks värvisin kriitidega. Öösel oli torm ja äikest lõi.


Jalgpalli vaadates sõime popcorni


Minu meistriteos

8. juuli

Tol päeval käisime shopingul Great lakes grossing mall'is. Oma teekonnal sõitsime me läbi Dearborni, mis oli südantsoojendav (:D), sest seal linnas oleme me Jennyga ujumisvõistlustel käinud.

Kuna see oli outlet mall, siis oli näiteks Victoria's Secretis asjad väga hea hinnaga. Kaua shopata ei jõudnud, sest Rona tahtis enne tipptundi tagasi tulla.

Kodus pesime pesu ja koristasime tuba.


Käisime kleidipoes, see oli jõhkralt suur

Ilusad kingad olid ka

Lihtsalt imeline, nagu ka ise näete :D

9. juuli

Seekord läksime ja vaatasime kolmapäeval nähtud majad seestpoolt üle. Ühe maja juurde sõites nägime hirve ka. USA majad on ikka väga huvitavad, juba suuruse pärast. Kahjuks aga me sobivat maja ei leidnud.

Juba kodust lahkudes sai Jenny meili, et tol päeval saame postiga Kylie Jenneri huulepulgad kätte, seega olime väga elevil, kui koju tulles postkastis musta karpi nägime :D

Koju tulles tegin trenni, Ronal on magamistoas trenažöör. Kuna kell oli koju jõudes juba palju, siis ei hakanud Rona süüa tegema, vaid tellisid hoopis pizza. See on väga harv juhus, kui nad söögi koju tellivad, tavaliselt teeb Rona ise süüa.

Õhtul jäi järsku Zoe haigeks, väga kõrge palavik oli. Peaaegu oleks isegi haiglasse pidanud minema.

Ühel majal, mida vaatamas käisime, olid lisaks ka tall ja hobused

Samas kohas oli garaažis selline masin


Posie K näeb selline välja, kui keegi tellida tahab :) Mina soovitan 100%, püsib väga hästi peal. Näide elust enesest - samal päeval, pärast huulepulga proovimist tegin trenni, siis käisin pesus (pesin pead ka) ja läksin alla sööma ja esimene asi, mida Rona küsis, oli, et kas ma panin uuesti huulepulga peale. 

10. juuli

Kuna Zoe oli endiselt haige, siis trenni me ei läinud. Rona võtab muidu alati lapsed sinna kaasa, sest seal on lastehoid ka. Basseini ääres olles on muidugi lapsed meiega. Mõtlesin, et kirjutan igaks juhuks selgituseks.

Küll aga oli vaja minna toidupoodi ja sel ajal, kui Rona seal käis, olime meie Jennyga Targetis. Ma sain omale teksasid ja lühkarid. Lisaks ikka paaaalju meigi asju :D See on normaalne, sest ma pole kunagi väga ennast meikinud, aastas ainult paar korda, seega polnud mul ka väga meike või siis olid juba vanaks läinud :D Aga kuna ma tellisin omale nüüd Kylie huulepulga, siis ma mõistsin, et ka teisi meigitarbeid on vaja. Pluss on siin USAs meigid palju odavamad kui Eestis, seega oli see ainuõige tegu.

Shopingult koju jõudes skypesin empsiga ja samal ajal vaatasime ka jalgpalli lõppu. Minu meelest oleks Prantsusmaa võinud võita, kodupublik ju ikkagi.

Õhtul lakkisin küüsi ja Jenny vaatas Kardashianide seriaali.

Kõike siin pildil polegi. Ülemist Elfi laovärvikomplekti ma lõpuks siiski ei ostnud. Pildil ei paista, aga ma sain omale mega hea kulmupliiatsi, täpselt õige tooni, jee! Selle oranzi brushi ostsin Jenny järgi, keegi kõva tegija youtubes pidi seda kogu aeg kasutama.

 11. juuli

Ärkasime alles kümne aeg. Kuna kolmapäeval tuleb fotograaf majast pilte tegema, siis soovitas maakler, et asjad, mis vähegi saab ära võtta/liigutada, et need pildistamise hetkel oleksid ära võetud. Ma ikka üldse ei oska seletada eesti keeles :D
Ja kuna kolides tuleb niikuinii asjad kokku pakkida, siis tahtis Rona pappkaste osta, et juba mõned asjad ära panna. Otsustasime minna Home Depot poodi. Aga kui me olime ainult 200 meetrit majast eemale sõitnud, (reaalselt, see oli kolmas maja) nägime ühe maja ees peale prügikonteineri umbes kümmet pappkasti. Täna oli prügipäev, sellepärast ka konteiner. 

Meie Ronaga läksime siis autost välja ja ladusime paar pappkasti omale auto kasti. Ma pole kunagi Rona ja Franki autodest rääkinud, aga Frankil on Fordi truck. Oleks ma Jenny, siis teaksin öelda, mis truck täpsemalt, aga mina olen väga loll. Poleks ma täna vaadanud, ei teaks ma markigi :D Väga kallis auto on igatahes, seda ma tean :D Ükspäev rääkisime Frankiga, kas meil on juhiload, et me võiksime proovida sõita sellega, eks näis kas see päev tuleb.

Aga ühesõnaga täna kasutasime siis Franki autot. Kui kastid peale laetud saime, siis tõime need koju ära ja läksime siiski Home Depot'sse. Ronal oli vaja ühte sellist pappkasti, kuhu saab riidepuuga riided riputada ja pluss ostis ta maja ette pottidesse lilled. Ükspäev käisid meil maja taga töömehed, et veranda kivivahesid puhastada ja mõnda kivi uuesti laduda. Mida kõike peab tegema, et maja ahvatlevam välja näeks.

Teel sinna käisime läbi 7-Eleven poest. See on selline pisike pood, nagu bensukas. Me läksime sinna, kuna täna sai seal tasuta jääjooki. Kõik nõustusime, et küll on alles hea päev, kõik asjad saab tasuta.
Tasuta jääjooki sai sellepärast, et sellel poeketil oli 50. juubel. 7-eleven, ehk 7-üksteist, ehk üheteistkümnes juuli.

Koju jõudes istusime Jennyga õues, Rona tegi kohvi. Seejärel otsustasin oma meike proovida. Meigid on head. Tore oli proovida asju, mida olen youtubes varem kedagi kasutamas näinud.
Peale õhtusööki käisime Frosty Boy's ja nüüd olen siin ja kirjutan blogi.

Kui ma USAsse tulin, siis sõin hommikuti enda toodud leiba või sellist sepiku laadset toodet, aga praegu on juba nii umbes nädal aega bagelsid minu hommikusöögiks. Bagel toorjuustuga?! (cream cheese) on lihtsalt parim. Ja alati teen ma ühe bageli pooleks ja söön selle  hoopis Nutellaga. Kui tervislik. Vähemalt söön ma alati juurde kas viinamarju, banaani või maasikaid :D

Tasuta jääjook!!! Naljakas oli see, et poodi sisse minnes olid nooled maas, et kust tasuta jääjooki saab :D


Puuviljasalat, njämm

Cookies and Cream malt siis seekord

Ilmaga pole mingit muutust, endiselt kuum. Homme 36 kraadi, tundub ebareaalne.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar